Leser - Readers

Freitag, 16. Oktober 2009

Herbst-Set - Autumn-Set

Heute habe ich wieder mal mein Papier rausgeholt und dabei ist dieses kleine Set entstanden:
Eine Box für Kleinkram, ein kleiner Notizblock, eine Dreiecksschachtel für Naschis und ein kleines Streichholzschachteltürmchen (wow, was für ein seltsames Wort *grins*)

Today I've digged out my paper and came up with this little set:
A box for little goodies, a small note-pad, a trianglebox for sweets and a little matchboxtower (wow, what a strange word *grin*)

Und hier nochmal die offene Schachtel -
and here you can see the box open:

Kommentare:

  1. Hello!

    This is a beautiful set! I love it! The colors are wonderful and the different pieces are all lovely!

    Wishing you a great week!

    Hugs,

    Barbara Diane

    AntwortenLöschen